2017. szeptember 11., hétfő

Carpe diem

Utazás előtt még gyorsan mindent kipróbálok.

szevasz

háttér
Félreértés ne essék, nem támogatom, hogy fogságban tartsanak állatokat, főleg ennyire különlegeseket...

Hiszen ezek totális ellentétei voltak a környezetnek, a városnak, ahol mi, emberek élünk... jó, igen, ezek állatok. De ezek az állatok annyira nem idevalóak, hogyha rájuk néztem, már el is felejtettem, hol vagyok. A kaméleonnak a furcsa, bizarr kettéágazó lábai, szemei (😄) az agámának a hüllőbőre, pikkelyei... mintha egy másik világból származnának.

Ugye a képek alapján elmondhatom, hogy jól szórakoztam egy olyan helyen, ahol disznó, kenguru, szurikáta, és egyéb állatok fetrengtek körülöttem. Pontosabban nem voltak teljesen bezárva, szabadon mászkálhattak, potyogtathattak, stb., igen, a kávézó területén.

Azt hiszem, akkor inkább már a macskás kávézók. Nem a fentiek miatt...

A macskák háziállatok, ők pedig... jó, őket is tartják terráriumban otthon, de úgy nem élnek sokáig. Egyszerűen nem idevalóak. Azt hittem, irtózni fogok tőlük, ellenkezőleg.

Szóval, ha valamilyen állatvédelemmel a jövőbe kapcsolatba kerülnék, az az lenne, hogy eredeti környezetükből ne szakítsuk ki őket, csak arra az időre, amíg pl. meggyógyítjuk őket, megvédjük őket valami veszélytől, mert ez segítség. Itt csak felhasználják őket.

Szinte el is felejtettem megemlíteni, hogy amikor megérkeztünk, az egyik kengurut, amelyik folyton be akart menni a raktárba, kis híján megrúgták, aztán toszogatták, hogy menjen már onnan. Az meg persze csak tűri, mit csináljon? 😔 Arrébb ment...

És persze, mivel nem olvastam utána rendesen, az is benne van a pakliban, hogy nekik - ezeknek a hüllőknek - aztán tök mindegy... bár, ezt kétlem. Meg, hogy én is elmentem ide... na, igen. Nem az én ötletem volt, egy barátom unszolására mentem, de érdekelt, milyen. Legalább most már sokkal jobban értékelem őket, mint eddig. 😇

Egyébként azon a pénteken tényleg megvettem a jegyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése