2017. október 28., szombat

Elfelejtettem



Szinte el is felejtettem ezt a blogot... :( hiba!

Úgyhogy most akkor írnék a költözésekről még egy kicsit, meg a srácokról.


Két napja olyan 4 órát alszom.

Csütörtökről péntekre volt az utolsó éjszakám a 7. emeleten. Most már az 5-en vagyok.

A 7-en nagy szoba, külön fürdő, közös konyha. Itt kicsit kisebb szoba, közös fürdő, mínusz konyha – egy mikró, hűtő rendelkezésemre áll azért.

Az első estémen a 7-en ki akartam menni az erkélyre. Rögtön megtorpantam: az erkélyajtó mögött, odakint egy kis halott kékcinege hevert. A feje véres volt. Leeshetett...

Jó témával kezdek, de hát ez nagyon megmaradt. Nem láttam még ilyet, mint egy kis kitömött madár, ott hevert. Nem mertem vele mit csinálni. Kidobjam? Úristen, nem tudnám megtenni. Dobjam le a teraszról? Vagy micsoda? Nem tudtam már akkor szólni senkinek. Ottmaradt.

Másnap még ránéztem... nem kellett volna.

A fürdőben hideg volt a víz, és a falon egy nő sokszorozott feje. Kövezzetek meg, ha valami híres ember.

Csütörtökön már mindenem össze volt pakolva, ki kellett cuccolnom a szobából. Egyébként elég jó életem volt 1 hétig. Ehettem cikóriakávét, barnacukrot, lekvárt, müzliszeletet, bruschettát, ajvárt, szárított banánt, amit találtam. Volt egy kifejezetten közös polc a konyhában, ahol ezeket tárolták. Így tudtam spórolni a meglévő kajáimmal is...

új ablakomból. nem tudom miért, de jobban örülök neki, mint a főútnak
Ugye Olga adott kölcsön, azt a pénzt élem fel, de azt hiszem, sikerülni fog kihúznom november 10-e estéig. Írt a bank, hogy nem tudta kézbesíteni a kártyámat, úgyhogy hétfőn telefonálhatok be. De jó hír, hogy máris elkészült... csak nem tudom, mi lesz a következő lépés.

Ma eddig egy epres tejitalt fogyasztottam, de nemsokára fogok enni salátát azért. Szeles, hideg az idő. Szerdán voltam futni este. Aznap a munka stresszessé tett, le kellett vezetnem. Sikerült is.

De vissza arra, miért aludtam csak 4 órát. Csütörtök éjszaka elkezdtem egy gépelés munkát, mivel tudtam, ez olyan lesz, amin minél előbb túl akarok esni. Utána nem tudtam elaludni. Fekszem az ágyban, egyszer csak azt érzékelem, hogy felerősödik a fény. Valaki benyitott. Utána becsukták az ajtót. Mi a franc? Jó, tudom, nem csak én laktam ott, de mégis.

Még dolgoztam, meg ettem egy banánt, amit Györgyi adott, csak 1 körül sikerült visszaaludni. Úgy imádkoztam, hogy egyáltalán sikerüljön, mert ez nem az a munka, amit lehet nemalvással csinálni. 5 körül ébredtem fel.

Valahogy mindig délutánra leszek pánikos, és ezen a pénteken különösen hüle hívásokat kaptam. Jó, nem überelik a csütörtöki héber-angol-magyar nőt.

újotthoni munkaasztal
Pénteken volt egy coachingom. Megdicsért A2. Gabikával voltunk közös megbeszélésen. A2 talán direkt olyan hívást választott, amiben megmutatkoztak az erősségeim így az első két hetem után (beleértve a kb. 1 napos nem dolgozásomat is, ugye a lopott pénztárcám intézései miatt)... rendes dolog volt tőle :D aztán beültünk még egy sörre a srácokkal. Kedden jazz koncertre megyek Sárkánnyal és talán Nitával. Előtte eszünk, ha minden igaz. Várom :) Majd vissza Holesovicéba. Jó, rendben lecuccolok.

Erre ott van a srác a szobámban, akinek ki kellett volna már költöznie. Most mi lesz? 

Ja, kiderült, elnézték a dátumot. Már megint. Tudnék aludni a szomszédos szobában?

Két kisgyerek mászkált a hátamra, az egyik folyamatosan bemutatkozott, a másik a kontaktlencsémet lopkodta. Össze-vissza a bőröndjeim, azt se tudom, mi hol van, mit csináljak. Csak egy kis asztal van és egy matrac a szobában ezeken kívül. Nem baj. Tűréshatáromon szédelegtem, de valahogy átlendültem. Hiszen ugye dolgoznom kellett, holnapra be kell fejeznem a gépelést. Jó, most épp 16:04 van szombaton, és már éjszaka befejeztem, most már csak ellenőrzöm, de akkor is. Fél négyig dolgoztam. Utána lefeküdtem. 8-9 körül keltem sikongatásra (madarak és gyerekek).

Most szombat délután 4-kor már az új szobámban vagyok, kiporszívóztam (még egy makk is volt az ágy alatt...) kipakoltam meg minden. Beszélgettünk is Mártival. A gyerekek aranyosak. A kisfiú folyton vigyorog. Ha meg nem engedik, hogy lerántsa a polcot, úgy tesz, mint aki sír. A kislány hívott mesét nézni, de épp nem értem rá. Majd. De jó lesz ez. Kulcsot is kaptam. Mindenemnek van helye.

ágyneműm színei, ebből a rózsaszín az én lepedőm, a piros lepedő, a narancssárga párnahuzat kölcsön :D

Tervezek Brnoba menni majd valamikor. Attila szerint halál uncsi, de én megpróbálok kihozni majd belőle egy hétvégét. :D Attilával Karlovy Varyt, Drezdát tervezgetjük, illetve jön egy barátja, úgyhogy Práganézést. Holnap IKEÁ-ba kísérem, én pedig zoknikat veszek szeretteimnek :D Dámmal süteményekről beszélgetünk, kekszkrémet ajánlgat. Misi savanyúkáposztás bablevest főzött füstölt hússal. Le kéne fürdenem. Anya mustot vett. A munkahelyen lehet olvasni a Wikipédiát. A nővérem nem vette fel a telefont. A csütörtökön evett focacciától (olcsó volt) begörcsölt a vádlim. Borsós-uborkás salátát fogok vacsorázni. Szerintem ma nem megyek futni. Talán sétálok egy kicsit.

Meghívtam Orsit, Szandit, jöjjenek, jöjjenek. Arról is írhatok, hogy december 14-december 20-ig szabim lesz. Ki kellett adniuk, ez jutott. Örülök neki:)

Hiányoztok!

Cseh nemzeti ünnep van. Meg óraátállítás. Ne felejtsétek el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése