2017. február 26., vasárnap

Levelek Nellinek - Mátraszentimre, 1. nap


2016. július 8.

13:15

Tele a busz. Elém állt a várakozás közben egy hölgy, de azután én voltam az első és a sofőr sem maradt mogorva. Egy másik hölgy pitét evett a padon, de nem velünk jött, hanem Veresegyház felé.

Mellettem még csak a táskám ül. Akkora, mint egy ház.


Gyöngyösön sokan leszállnak, Budapesten csak 2 megálló lesz. Gyöngyösön elég sok a lakótelepes panel. Epres-joghurtos puffasztott rizst ettem. Kicsit aludtam, de felébresztett az izomremegésem. Szállnak felfelé is. Ezekre a helyekre mennek buszok: Tarnaörs, Nagyréde, Nagyfüged, Ecsed.

Előttem a lány telefonál: „Igen, megyek haza. Csinálj kaját. Hát, az hizlal, mi? Bár abból megennék öt kilót is jelenleg. Csinálj. Puszi.”



Jól érzem magam, csak kicsit melegem van. Van erre egy bicikliút, K55 van ráírva. Az előttem ülő lány valami nagyon gitáros zenét hallgat, és térképet néz. Kékes: 8 km.

Mátraháza. Volt egy erélyesen beszélgető hármas az autóbuszállomás egyik padjánál. Leszáll egy néni a buszunkról (várakozunk), odamegy cigivel és csatlakozik, mintha mindig is ismerte volna őket. A tagok: teltebb, sötétbarna bőrű nő, kb. 30, egy vékonyabb, szemüveges, indiai beütésű, meg egy még teltebb rövid vöröshajú, piros felősben. Ő a legerélyesebb, mintha gúnyolódna, panaszkodna. Nénink rózsaszín felsőt visel, szemüveges, rövid, barna haja van.



A fülem nem dugult be.

Galyatető. A család, aki felszállt, Mátraszentimrére megy. 3 gyerek van, elmérték a túrát.

Mátraszentlászló is nagyon tetszik. Az egyik gyerek sírni kezdett. A lány leszáll. Nagyon szép fekvésű a falu. Kéne itt is egy ház.

Ha jól hallottam, a kisfiút Gézának hívják.

18:16

Nemrég értem haza a sétámból. A dohányboltban (ami egy sörözőben van) igen kedvesek voltak. Több úr volt, mint hölgy és ott volt a kedves néne is, a rózsaszín felsős. Sört ivott.

Gondolkozom, hogy vasárnap lemegyek oda (vagy holnap) egy sörre, ásványvásárlás után. Csak ülök és nézek. De vettem azért sört. Tehát meg kéne innom az egyiket ma. De hát ez legyen a legnagyobb gond! Kicsit fáj a térdem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése