2018. október 1., hétfő

Nyár - III. rész


Még szeptember 26-án írtam:

Nemsokára eljön az utolsó napom a cégnél, és még nem végeztem a nyárral sem...

A kókszgolyó a hűtőben, a ruhák kiteregetve, nagyjából be vagyok pakolva...

Közben még alig ettem ma, de futottam legalább 26 km-t (most már nem megyek feljebb egy ideig, most már az idők javítása lesz a cél), hajat mostam, porszívóztam, port töröltem...

Meg ma van 7 hónapja, hogy Zsömi, szóval el kell menni este vele kajálni.

Ja és az új szerződésemet is ma írom alá, ha minden igaz.

S még a pénteki búcsúbulira is össze kell írnom zenéket, meg, hogy mit vigyek.

Vágjunk is bele :D a III. rész augusztus első felét öleli fel.

És ez a ma, azaz szeptember 29. szombat.

Na, akkor újratervezés :D most jöttem az Albertből, ettem banánchipset és szőlőt, meg egy almát, voltam futni (20 helyett 24 km lett belőle!) süt a nap kék az ég büdös vagyok mert még nem volt időm fürdeni mivel Chris Davies épp takarította a kádat, amikor megérkeztem.

Megvolt a búcsúbuli. Attila, you will be missed! Nagyon!

Kik voltak ott? Klau, férje, Sylvie, Nika, Pat, Stefán, Zsömi, Csen, Dudi, Lezli, Chris Davies, Rebi, Niki, én. Szóval voltunk egy páran és megtoltuk a partit, 21-től hajnal 4-ig… volt Groovehouse-tól a Hajnal, Viva Sofia, A hegyekbe fönn, meg minden, ami kell. Egy korszak lezárult, hogy ilyen klisésen fejezzem ki magam… Attilával kezdtem a tréninget, meg Györgyivel, Mónikával, és most már egyikőjük sincs Prágában. Szétszóródunk. De mindig marad egy keménymag, és mindig ott van a „remény” hogy lesznek újak, akik ugyanolyanok, mint mi, one of a kind mindenki, ahogy Lezli szokta mondani, mindenki különleges. Ha rájuk gondolok, tudom, hogy nyálas, de szeretetet és hálát érzek, hogy ismerhetem őket… igen! Köszönöm Prága! :D

De térjünk vissza augusztusra, mintha nem tegnap lett volna az utolsó napom. Erről majd lesz külön bejegyzés, ha visszatértem Prágába (október 11. addig remélhetőleg letudom a nyárral kapcsolatos írásokat :DD).

És már október 1. van, otthon ülök, 22 km futás után, másfél óra jóga előtt, elég sok kaja után… :D franc. Na, mindegy. Sose fogok ebből kigyógyulni szerintem. Kezdjük.


augusztus 3. péntek
Ez egy nagyon finom Lidl-s fagyi, Smoothie fagyi, asszem málnás. Nem csak melltartó van rajtam, szerintem futás után vagyok valamivel. Aznap este utaztunk haza Budapestre Zsömivel... éccaka persze.

augusztus 4. szombat

Szerintem igen jól néztünk ki másnapra ahhoz képest, hogy éjjel utaztunk.


Erre az eseményre.

A képen Levi, Dorka és Csillína, utóbbi kettő menyasszony és menyasszony, utóbbi gimis legjobb barátném, a fiatalember pedig eggyel alattunk járt, úgy volt, ő nem jön az esküvőre, de mégis volt hely, mivel Andiék nem jöttek. Az esküvő pedig gimis barátnőmnek, Briginek az esküvője volt, férjhez ment Regőhöz.

Rengeteget ettem, ittam, táncoltunk, sírtunk :D viszont a ceremóniamestert azóta is emlegetjük, hogy ebből azért többet is ki lehetett volna hozni. A legfinomabb a körtés-karamellás torta volt, és amúgy ezt ne ilyen gejlen képzeljétek el, mert tiszta könnyű volt. A borászatban volt Budafokon a lagzi, előtte a templomban pedig az a pap tartotta a szertartást, akihez mi jártunk még 10 éves korom előtt, amikor ugye kötelezően mennem kellett a misére. Apa jutott Zsolt atyáról eszembe, mert ő nagyon szerette, furcsa érzés volt.


Ezek pedig mink vagyunk Zsömivel, mert fekete-fehérben ez a kép jobban nézett ki. Pedig a ruhám okkersárga. Itt már ittunk.

augusztus 6. hétfő
Ezen a hétfői napon csináltattam másodjára személyit, mióta Prágában vagyok, mert sikerült elhagyni (még Prágában). Egész jó képek lettek, nem úgy, mint a jogsim... Zsömi hazament előző este vasárnap egyedül repülőgéppel. Én ugye nem tudtam, ID híján... úgyhogy csináltattam egy útlevelet is, biztos, ami biztos :D


Ez aznap reggeli futásom után. Vettem magamnak egy új futócipőt. Muszáj volt. És a futás mennyire jól esett ebben a cipőben! Viszont legközelebb megint inkább Asics márka mellett döntök. Nincs gond ezzel, de vészvétel volt, mert a Camponában nem nagyon volt jó Asics. A háttérben a kedvenc graffitim (Budafok!).


És a futás közben készült kép az elkészült budafoki ócsózenekarcsapatról, Nagy Kőbánya utcai team, köztük nagybátyám. Szerintem zseni lett.

augusztus 7. kedd
Ez már Prága újra. Futás közben megint. Mivel aznap mentem el a dokihoz, hogy szerezzek igazolást előző napra. Mert hát muszáj volt. Ez pedig egy kocsma, reggel 8 körül. Keleti kényelem.


Aznap még korizni is elmentem. Itt épp napoztam (nem a lábam, hanem a felsőtestem sült le ennek következtében). Olyan 8 km-re van tőlünk ez a park. Olyan meleg volt, hogy kiégett a fű. Vicces ebbe ma belegondolni :D


Itt megtekinthető egy ideális nyári futás utáni ebédkörülmény. Szomszédok, én a nappaliban, saláta (sült virslivel), bodzás alkoholmentes hideg sör. Imádom.

augusztus 9. csütörtök
Munkahelyi ebédidői depresszió alkoholmentes Mojitoval. Ha túl sokat nem mész munkába, elszoksz tőle és utálod. Utána megszokod. És akkor már nem utálod. És nem azt utálod, hogy dolgoznod kell. Hanem a munkát. :D Pontosabban azt a fajta időbeosztási kötöttséget, amit soha többé nem akarok megtapasztalni az életemben.

augusztus 11. szombat
Ez kell nekem, kéremszépen. 1-2 km-re onnan, ahol lakom, már ilyen utakon rohangásztam szombat reggel.


Ez kicsit creepy, de azért csodálatra méltó. Futás közben szintén, +1 km-re az előző helyről.


És az aznapi program: Prague Pride!

Drága FarkasLaci jött látogatóba a Mama Shelter hotel furgonjával végigvonulni a városon. Életem első Pride-ja volt, Csennel és Tündivel karöltve. Nagy volt végigbulizni a macskaköveken fényes nappal, mindenféle népekkel, amilyenek mi is vagyunk:) jöjjön ímhol pár kép az eseményről :D





Itt váltam le róluk, a Letna parknál. Persze Zsömi nem jött, de megnézve a videókat, amiket csináltam, örült is neki :D

augusztus 12. vasárnap
Vasárnappal zárom ezt a kicsit rövidebb bejegyzést. Ilyen volt egy ideális hétvége PrágábanŽluté lázně az egyik legjobb hely Prágában. A Moldva mentén van kialakítva, homokos strand, marinált csirkesaslik vagy grillcsirke, sör, babzsákok. Megfordultunk itt néhányszor. Bár többször lett volna lehetőségünk. De ha az ember dolgozik a kánikulai hétköznapokon...





Ezen a délutánon fellépett Chris Davies, táncoltunk is rája, 1-2 kisgyerek társaságában :D mert mások nem csatlakoztak hozzánk, de mi élveztük a délutáni strandpartit. Az utolsó előtti képen Pád leönti Diát vízzel - készült kép utána is, de azt most itt nem osztom meg :D (semmi vérengzés nem vót azér nem kell félni)...

És aznap este, kint a babzsákon Zsöminél, a (szőrös) lábaink :D egy babzsákot elhoztam Christől, mert nem igen fért el, ebből meg mai napig profitálunk, az ágyra is feltesszük és hirtelen támlás lesz. Nézzük a Breaking Bad c. sorit amit én nem láttam, főleg azt lessük ennek dőlve, fagyit eszegetve (én három tányérral :D). A fagyi nem nyári hangulat, azt most szombaton (szeptember 29.) is ettem :D igaz, elfogyott...

Na, ezért mondom, hogy így nézett ki egy ideális nyári hétvége:)

<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése