2017. november 28., kedd

No joy

Ellenkezőleg, van joy. Ezt a kifejezést arra használjuk, ha nem sikerült egy troubleshooting step.

Most speciel az, hogy hétvégén posztoljak, pedig volt rá időm. Csak épp elég sok mindent csináltam. Így is vannak képek, amik a hétvégéhez kötődnek, és nem töltöttem fel még őket. Egyelőre amúgy is úgy néz ki, nem megyünk Drezdába, lesz időm, és tényleg ezzel fogom tölteni, hogy leírom, mik is történnek. Igyekezni fogok, na. Szandival, Ernával meg Skype-olunk, oké? :D

De ma kezdődött a számítógépes tréning, és 9-től 18-ig vagyunk, ami nagyon rossz beosztás... az utolsó egy órában ugyanis semmire se vagyok képes figyelni.

Úgyhogy íme a múlt hét képei és ami róluk eszembe jut:)


Szombat este. Sörözés Dámmal, belga sör. Tudom, tudom... utána Dám által vett sótlan, ecetmentes fish and chipset kóstoltam. Szóval szuper program volt mindent összevetve :D


Vasárnap elvittem Dudit, Attila barátját és Attilát a Dámmal megtekintett kiállításra. Persze most se csináltam képet sok mindenről, mint első alkalommal se. Valahogy nem jutott eszembe. Ha elég jól elvagyok, sose jut eszembe fotót csinálni. Na ez nem azt jelenti, hogy az előző sörös képnél unatkoztam:)

 Ideges fa nyugalmi állapotban.


Annyira fáztam a városnézésben, még esett is, hogy elindultam haza a Loretától. A második képen érdemes megfigyelni a fej alakú virágtartókat.


Reunion később Dudiékkal, már a kiállítás után, UV-fényes minigolfpályán:)


Ahol jengázni is lehetett!


Ezt a tejszínes-epres desszertet a lakótársam, Márti vette nekem, nagyon kedvesen. Még a hétvége fényeit idézi :D pedig ez hajnalban készült már. Azóta vettem vanílialikőröset is, de még nem kóstoltam. Pisztáciás Termixet viszont igen, isteni volt. Szárítottbanán függő is lettem, úgyhogy többet nem veszek. Patnak hála pedig gumicukrokat eszem, de már leállítam vele. Most ugye két hétig alig fogok velük találkozni...


Kínaiban vásárolt limited edition. Több darabban fogyasztottam el. Talán hétfő esti kapás. Egyébként rumos-banános csokoládé...


Késésben voltam a munkából (nem késtem el így sem, de én így hívom, ha 10 perccel később indulok el, mint szerettem volna), de azért ezt lefotóztam. Vltavská, úton a metró vagy villamos felé.


Csütörtökön és pénteken is söröztünk. Mindkét alkalom viccesen, jókedvűen sikerült. Ez az egyik este után készült, már az "utcámba". Aznap este lett egy korsóm, hokimeccsnézést terveztünk, forralt bor is volt az asztalunkon, bár énelőttem sör, az hótziher. A törzshelyet, a Globust látogattuk meg.


Szombat reggeli futásom, Stromovka park.


Vasárnap reggeli futásom, Troja. De lehet, hogy ez is szombati. A többit egyelőre homály fedi, ezért arról nem is írnék. Csak néhány random tényt, ami most eszembe jut.

A kápó, amit vásároltam, túl rövid, így nem tudom használni...

A fizut végül csak szerdán kaptam meg (22-én). De legalább megkaptam.

A vonatos sörözőbe 1000 forintért kaptam néhány karika kolbászt, soha többet nem kérek ott ilyesmit :D

Elfogytak a jegyek a Noel Gallagher koncertre. Kénytelen leszek Amszterdamba vagy Brüsszelbe menni miatta. Minél előbb el kéne döntenem, hova..:)

De a végére még egy kép, ami 2016. január 31-én készült, Lukrécia születésének napján. A 2. évforduló még arrébb van, viszont ma ünnepli születésnapját drága Viki, innen is nagyon sok puszit küldök neki és nagyon szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése