2018. december 31., hétfő

Tervezés, új bejegyzés...

Nem fogom bő lére ereszteni a szót, csak a brassóit (most sül, bár ez csak szerűség, mert szalonka nincs benne. és amúgy durva, de majdnem úgy csinálom már mint egy háziasszony, csak összedobálok mindent :DD)

Anyám most írt: újévi kívánságok olasz módra: éjfél előtt egyél meg 12 szem szőlőt, kívánságokat mondjá közbe!

Hát, szőlő nincsen itthon, helyette vannak célok, fogadalmak helyett.


Összeírtam őket már egy ideje. Fontosabb lenne összeszedni, mit éltem át ebben az évben. Össze is fogom, egy összegző PDF nyomán, vagy kinyomtatom, vagy füzetbe írom (manapság is szeretem színezni, tervezni papíron a dolgaimat :D ez nem változott).

De most inkább csak beírom, miket jegyeztem fel... s lássuk, mi lesz belőle:)



De még mielőtt ezt elkezdeném.. mi az álmom?!

Író akarok lenni.

És mit teszek érte?

Semmit.

Ergo... :D el kell fogadnom, hogy ez az év nem az írásé volt. Bár írtam egy verset (haha... 1 év alatt! fasza). Hanem a második fiatalságomé. Ami aztán fokozatosan elmúlt... pontosabban a legérdekesebb számomra azon kívül, hogy a mai napon összeköltöztem valakivel: az év elején éjjel-nappal buliztam... az év végén pedig ehelyett inkább bármi mást csinálok! a 27. életév tehet erről? Ki tudja. Megfárad az ember :P vagy lehet, hogy a megtett 2.683 km-től? Aminek a nagyobb felét az év második felében futottam le?

Mi elől futok ? Mi helyett ? Mindegy most.

Sokat tanultam..

2019 céljai

1. kevesebb hús, tej - kevesebb tartósított élelmiszer pl. virsli, chips - több friss zöldség, több szénhidrát (!)

2. én fizetem a mobilszámlám :D

3. hazaköltözés után legfeljebb 2 hónap után munkát találni, elköltözni (megjegyzés: ez azér necces! :D)

4. befejezni egy történetemet

5. vidit készíteni Prágában

6. új recept, köztük bonyolultabbak elkészítése rendszeresen (pl. Hortobágyi palacsinta!)

7. kevesebb pénzköltés: Uber! mire van tényleg szükségem? :D

8. Balaton átúszás, bicikli körút

9. teljesítménytúra: Gerecse 50, Hatesz! tartani a kapcsolatot a természetjárókkal

10. lefutni a maratont (:P)

11. bőrgyógyászhoz elmenni, pedikűrös, sportmasszőr - testemre jobban odafigyelni! főleg a kevés alvásomra...

12. motorozni, vezetni!

Van, amelyik nem nagy dolog, van, amelyik igen...

De haladok! Úton vagyok! Vannak álmaim is.. azokról majd egy másik posztban:)

Kész a brownie (cukkinis), a virslis tekercs, a rozmaringos tekercsizé, a fahéjas mandula-dió, a brassói, van tojáslikőr, sör... mi kell még?

Boldog Új Évet Mindenkinek!:) 🎉🙋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése