2018. február 15., csütörtök

Czech in II.


Tehát ott tartottunk, hogy szemrevételeztük a very very cheap roomokat, hátha a jövőben hasznukat vehetem...

És aztán a hegy. Inkább domb, mint a Gellért-hegy, mondjuk már Letnára mondtuk, hogy az a Gellért-hegy, mert az van a „budai” részen, de mindegy. 10 perc alatt feljutottunk, Ennát be-bevárva, de veszteségek nélkül.


Ijesztő volt a szoci emlékmű, billegtünk a köveken, benéztünk a szobor alá és előadtunk egy musicalt a lépcsőkön. IGEN. Aki erre tippelt, annak igaza lett. Mondjuk bizonyíték csak videó van róla, azt meg ide fel nem teszem.


Nem volt egyszerű a John Lennon-falig eljutni se. Buszoztunk, majd útközben kezdődött a zsiráfosfülbevalókeresés (legalább még aznap meg is oldódott) Enna számára, előtte még a hídon átalmenve pirosruhás felvonulók fűszagát követtük. Őket már a Bageteria közelében is felfedeztük, de lehet, ők egy másik csapat voltak... eredetileg a keskeny utcát kerestük, de hamar feladtam, féltem, hogy nem fér bele a napba a legtöbb dolog. 


Enna hőbörgött a sétán, hogy ő erre nem számított, de csak így a hátam mögött panaszkodott:D Oszvalda meg éhes volt, én meg szinte futottam, de úgy, hogy az Achilleszem majd felszakadt a fájdalomtól, egy pár hete annyira fáj a sarkam, de nem feltörte a cipő, hanem csak úgy irritálódik, úgyhogy nem gyógyul be.

A Károly-hídon átverekedtük magunkat a sirályok által lepottyantott szoborfejek mentén, fontolgattunk egy kisvakond plüssállatot 600 koronáért, láttuk az ötemeletes szórakozóhelyet (tourist trap!), villamossal pedig megközelítettük Kafka forgó fejét. Kis időtöltés következett a DM-ben, Réka nyilvánosan zoknit cserélt egy nagydarab, rózsaszín cuccba öltözött rapper mellett, aki úgy nézett ki, mint egy nő, pedig férfi volt, de ezen az égvilágon senki sem csodálkozott.  

ezen igen
Freud kilógó szobra alatt átrohanva gyorsvizit a főtéren. Nem érdemes oda ellátogatni hosszabb időre, most felújítják az órát is, a japán turistákat persze nem érdekli. A Sex Machine múzeum környékén (ahol Kíráról kiderült, hogy tepid) Enna megkapta a zsiráfos fülbevalóját. Már közelített a 15 óra, úgyhogy gyalog nekivágtunk, hogy végre eljussunk a vonatos sörözőbe, a Vytopnába. 

Csak kicsit volt ciki, hogy előző napra foglaltam, mert rögtön leültetett minket a manus, nem kellett sorban állnunk. Na, itt volt egy kicsit lagymatag a kiszolgálás, de elfogadtuk. Elhatodoltunk egy pizzát (bár rohadt éhesek voltunk ettől függetlenül), ittunk sört. Én persze nem álltam meg egy sörnél. Így hát az egésznapos járkálást követően azért nálam kicsit beütött a pia, de nem baj, van még időnk az esti ivásig és buliig, gondoltam :D



Visszatérve a szállásra csokitojást és édességeket zabáltunk (szerintem ez a részegség utáni éhességem volt), lefürödtünk, punnyadtunk. Kipuccosította magát, aki ki szerette volna. Késve indultunk, úgyhogy felhívtam a Krušovická Šalanda Karlínt, hogy késünk – no worries, we’ll wait for you! – aztán senki se volt ott kb. egy ideig rajtunk kívül, nem baj :D a srácok hamburgert ettek, vagy tejszínhabos húst, én a már kipróbált csirkeszárnyakat, de legközelebb én is hamburgert fogok tolni (azóta már betoltam egyet, és úristen! :D)...

Az általam már ismert magyar szavakat mondataiba belefűző csajszi kedvesen bánt velük nagyon. Nem is beszélve a cakes of the dayről, aminek már a látványától cukormérgezést kaptunk. Nem baj, azért megkóstolta őket az is, aki nem is kért tortát.

ez se saját kép... sajnos!


9 előtt szedelődzködtünk, hogy bemenjünk egy büdös Albertbe (ott van egy köpésre a helytől, a vizeskutyaszagú kínai kajálda mellett) sört és cidert vásárolni. Enna nekiállt nyújtani a megállóban (ezt a tevékenységet másnap is folytatta, így lehet, nem mindig jegyzem meg, mint látványosságot, de el tudjátok képzelni!) míg én beszaladtam a Billába gumicukorért, ami a lényeg lett volna, lévén Pat szülinapi partija!


Hogy aztán végül ki meddig maradt, ki mit ivott, ki mit mondott és ki mit vesztett majdnem el, kiderül az utolsó, záró részből! :D De most Iron Mant kell nézzek... igen, jól olvastátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése