2017. december 30., szombat

Ünnepek között

Kobilisziben ülök, most ettem rukkolasalátát. Megy a mosógép. Dám alszik, hajnalig bulizott :D Mari volt olyan tündér, és befogadott Szilveszterre. Híztam. Amúgy minden oké. Csajos buliba megyek nemsokára.

De már zavart, hogy nem írtam semmit, úgyhogy most jöjjön képválogatás, képkommentekkel. Van egy kép, amit nem fogok ide feltenni már, de majd azzal kezdem az évet. A ma reggeli 11 km-es futásom alatt készült.

Na de jöjjenek a képek:)

Hokimeccsen jártunk, Finnországgal játszottak a csehek. Ekkor már igen beteg voltam, aznap este mentem haza. De ettem popcornt, s Laci örült a mosolyomnak, hogy úgy örülök, mint egy gyerek, A1 pedig egyetértett vele, hogy olyan őszinte. Utána whiskey-t ittam, életemben másodjára. Nem volt rossz. Ezt követte egy borzalmas buszút hazafelé...

Otthon futni is voltam.

Nővérem születésnapi estibulija, amiből végül nem lett táncolás, és az elcsórt Deliriumos alátét. Fahéjas-almás pálinkát is ittam. Előtte lévő este barátaimmal voltunk All-inn nevezetű helyen, ahol már évek óta nem. Nekem nagyon tetszett :D

Kismadár, karácsonyi bevásárlás közepette találva, amit végül édesanyám vett meg.

Karácsony napjának reggelén, kicsit nehezen belegondolva az egyedüllétbe. De legalább össze-vissza rohangálhattam egy üres lakásba:)

És sütöttem vegán (mandula-mogyoró) marcipános tetejű csillagot.

És almakompótot készítettem szegfűszeggel, vaníliával, fahéjjal.

És sütöttem sütőben pulykát hagymával almával, csináltam cseh-francia krumplisalátát is.

Ez még az Albert előtti kutyahad. Ugye itt rengeteg a kutyu.

Ezt is sütöttem még. Teljes kiőrlésű rozslisztből készült!

Ez pedig egy ház fala arrafele, amerre laktam.

Talán legközelebb többet is írok...

Új kollégák is vannak, köztük nagyon jófejek, úgymint pl. Bali akivel egymás orrát szoktuk simogatni, volt karácsonyi ajándékozás is, Videt húztam, kapott francia kártyát meg kisautót. A december egyébként igencsak eseménydús volt mindenféle szempontból. Most jó egy kis nyugi. Nem tervezek semmi komolyat a ma estére.

Hisz holnap Szilveszter!!! 😎

Boldog új évet előre is mindenkinek, egyetek virslit és lencsét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése