2017. március 16., csütörtök

Levelek Nellinek - Mátraszentimre, 2. nap



07. 09, 13:05

Most értem vissza a túrából Galyatetőre. Fáj a térdem sajnos. Elfelejtettem vinni térdvédőt. A tetőre fel nem mentem, de egy ponton bedugult a fülem. Valójában az alkotóházig, kicsit azon túl sétáltam. 

keresd a csillagvizsgálót
Égett a tűz, készült valami étel. Nem találtam megmászható fát. Több emberrel találkoztam, mint eddig. Kevesen voltak, akik nem köszöntek csak. Almát ettem, vizet ittam. Egyébként 8-kor keltem, éjjel rémálmaim voltak, pedig örömmel feküdtem le. Az érdekel, miért nem tudnak eltűnni a tudatalattimból a rémségek, ha alapjába véve minden erőmmel azon vagyok.

eldűl
Délelőtt projekteztem, eredményesen. Azt hiszem, összesen 10 oldallal is elégedett leszek. Eddig kicsit több, mint 4. Nyekeregtek a fák, magasak, néhol fújt a szél. 

keresd a szállót
Volt egy hang, ami vaddisznóé és óriás kakadué is lehetett. És láttam fejetlen egeret, mellette döglött rózsabogárral. Biztos túl sok volt neki.


Délután anyának veszek fülbevalót és leülök a könyvemmel a sörözőhöz. De ha ott lesz a rózsaszín felsős néni, talán szóba is elegyedek vele.

Majdnem 18 óra:

Fél öt előtt indultam útnak. Először az ásványmúzeum, ahol most nem a kedves lány volt, hanem egy fáradt nénike. Vettem egy kékes fülbevalót. Szodalit.

 
Utána lemásztam a sörözőhöz. Szőke 50-es nő szolgált ki ma. Olvastam a szélben. Sétáltam még, fehér ló, kékhajú nő volt a Kemencés csárdában, ugató kutyák. A Zrínyi utcát nehezen találtam meg, egy kis földutas ösvény, majd lépcsők csatlakoznak be. Sietek, pedig nem kell sehová.


Kiülök a teraszra, olvasok a Déli Pályaudvarról. 7 után fürdök, majd vacsi. Most nem feltétlen aktívkodás. Egyébként mountain bike-osokkal is találkoztam a túrán, majd a kis kocsmánál. Holnap fél 6 körül kelek, aztán indulok útnak. Talán ez hosszabb lesz! Már nem félek az erdőben egyedül. Ellennék itt egy hétig is.

pl. itt, bár azért ez egy kicsit túlzás!
Gondolkozom, menjek-e a hatórási, közvetlenivel hétfőn, de egy reggelit megér ez a hely. 

Szalonna, sülő hús illata.

indulj el egy úton!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése