2019. július 24., szerda

tiramisu - #EDrecovery

lemondtam a futást. sétáltam a Kosztolányiig, onnan haza.

ettem tojásos nokedlit is.

fantasztikus különbség van az eddigi étkezéseim között.

most nincs bűntudatom.

megeszem, mert tudom, hogy megehetem.

meg kell ennem, mert kívánom.

meg tudom enni.

nem vagyok tele.

még mindig tudnék enni.

akkor eszem.

aztán egy idő után nem bírok többet enni.

abbahagyom.

mégsem ettem meg egy egész tepsivel.

jól tettem, hogy abbahagytam?

nem kívántam már és telinek is éreztem magam.

nagyon finom volt, de jóllaktam.

ez egy jól sikerült este volt.

félek, de bízok. bízok magamban.

hogy el tudom magamat fogadni nem csontsoványan/csontizmosan.

hogy megtalálom önmagamat, mert most keringek, mint gólya*** a levegőben.

sehol sincs nyugtom.

szeretném megtalálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése